ریحانهریحانه، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
یگانهیگانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه و یگانه دخترای مامان

از شیر گرفتن یگانه و شیرین زبونی

1393/3/5 2:40
نویسنده : فرشته
251 بازدید
اشتراک گذاری

روزهایی که در گیر درس و مدرسه ریحانه بودم مسئله دیگری که داشتم از شیر گرفتن یگانه بود.از بعد از عید تصمیم داشتم که یگانه را از شیر بگیرم اما خیلی وابسته هست و هر کاری میکردم که بهش شیر ندهم نمیشد.خلاصه رفتم کلی خوراکی خریدم مثل پف فیل-گندمک و سعی کردم تا جایی که میشه خوراکیهای نسبتا مفید باشه.خلاصه تا میگفت ممه یه خوراکی میذاشتم جلوش.خوش به حال ریحانه هم شده بود.چیزهایی که ممنوع کرده بودم فعلا مجاز بود و میخورد.فعلا در طول روز خیلی کم میخوره.اما وقت خواب چه خواب بعد از ظهرش چه شب حتما باید بخوره تا بخوابه.حالا موندم چه جوری شبها رو ازش بگیرم.داروی صبر زرد رو که خیلی در موردش شنیدم تهیه کردم اما نمیدونم چرا دلم نمیاد بهش بدم .میترسم بچم اذیت بشه یا غصه بخوره.اما اینجوری هم خودم دارم اذیت میشم هم خودش چون شبها وقتی میچسبه به من دیگه رها نمیکنه سینه رو غذا هم خوب نمیخوره.

یگانه خیلی شیرین زبون شده.ماشالله هر چی میگیم تکرار میکنه.همچنان هم هر کس زنگ میزنه خونه ما اول باید با یگانه خانم صحبت بکنه بعد ایشون لطف میکنند گوشی رو میدهند به من میگه:گودی مامان(یعنی گوشی مامان)

دیروز به آبجیش میگفت: آدی ادیت نتن(یعنی آبجی اذیت نکن)وعصبانی شدنش خیلی بامزه ست.

با دستای کوچولوش آدم رو چنگول میگیره.یک کارایی میکنه.بعضی وقتا آبجیش رو اذیت که میکنه

میگم از آبجی معذرت خواهی کن میره دستاش رو دور ریحانه حلقه میکنه و میگه:آدی ببحید(ببخشید)

حالا که ریحانه هم دیگه تعطیل شده در طول روز زیاد باهم بازی میکنند.امیدوارم همه بچه ها همیشه شاد باشند.

پسندها (1)

نظرات (0)