ریحانهریحانه، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
یگانهیگانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه و یگانه دخترای مامان

از پوشک گرفتن یگانه

1393/6/31 23:22
نویسنده : فرشته
189 بازدید
اشتراک گذاری

یک کار خیلی مهمی که باید هر چه زودتر انجام میدادم از پوشک گرفتن یگانه بود.با توجه به تجربه ام  مربوط به از پوشک گرفتن ریحانه و کثیف کاریهایش کمی ترس داشتم و برای شروع تعلل  میکردم.خلاصه این کار خطیر رو آغاز کردم.البته از قبل از سفر به مشهد یک لگن جیش براش خریدیم و چند روزی باهاش بازی کرد و گاهی براش میگفتیم که برای چه کاریه.مینشست روش و تو خونه باهاش بازی میکرد.چند روزی هم توی حمام بردم و روش مینشست.چند روز قبل لگن رو بردم توی دستشویی و باهاش صحبت کردم.پوشکش رو باز کردم.چند باری خودش رو خیس کرد.دوباره پوشکش کردم.خلاصه بعد از یکی دو روز توی لگن جیش کرد.بلافاصله رفتم بیرون و براش جایزه خریدم و توضیح دادم جایزه برای چیه.با ریحانه کلی تشویقش کردیم.از دیروز خدا رو شکر داره خوب جواب میده.امروز که عالی بود.مرتب میره دستشویی.فقط برای خواب پوشکش کردم.اونقدری که نگران بودم سخت نبود.آخه در مورد ریحانه زیاد خاطره خوبی ندارم.هم خودم اذیت شدم هم ریحانه بچم.واقعا به همه مامانها میگم زودتر از دو سالگی اقدام به این کار نکنند.شاید اولش خوب جواب بده ولی بعد از یک مدتی مشکل ساز میشه. این مرحله از پوشک گرفتن خداییش جزء مراحل سخت بچه داریه به خاطر کثیف کاری.ولی باید یک مقدار کثیف کاری رو حتمی بدونید و حساس نباشید. خدا به همه مامانها حوصله و صبر و توان بده.هم جسمی هم روحی.

پسندها (1)

نظرات (0)